POZNAJ <b>WARTOŚĆ</b>,<br/>KTÓRA NIE PRZEMIJA

WARTOŚĆ, KTÓRA NIE PRZEMIJA

o marce

Wszystkie modele Mazdy powstają zgodnie z filozofią, która stawia człowieka w centrum – poczynając od zaprojektowania pozycji podczas jazdy, a kończąc na starannym dopracowaniu ergonomii najdrobniejszych detali wyposażenia samochodu. Dzięki temu między kierowcą a samochodem powstaje intuicyjna harmonia, która sprawia, że prowadzenie 
Mazdy staje się czystą przyjemnością.

Zobacz, jak filozofia projektowania samochodów Mazda przekłada się na realną wartość w biznesie 
i znajdź auto, które spełni potrzeby Twojej firmy.

zapytaj o ofertę zapytaj o ofertę zapytaj o ofertę

TECHNOLOGIA 
SKYACTIV

Dzięki wiedzy i doświadczeniu japońskich inżynierów użytkowanie Mazdy w perspektywie czasu zapewnia niższe koszty eksploatacji.

Technologia SKYACTIV to unikatowy, opracowany przez Mazdę, pakiet rozwiązań obejmujący: nadwozie, podwozie, silniki i skrzynie biegów. 

Lekka i sztywna konstrukcja sprawia, że Mazda szybko i precyzyjnie reaguje na intencje kierowcy, gwarantując przy tym oszczędność zużycia paliwa. Niskie koszty eksploatacji to także zasługa silników  o dużej pojemności, które spełniają rygorystyczne normy emisji spalin. Oparcie się powszechnemu trendowi downsizingu przekłada się na ich kulturę pracy, żywotność i niezawodność. To wszystko powoduje, że Mazda doskonale sprawdza się jako auto firmowe.

Normy
EURO 6D -Temp

Wysoka
niezawodność

Niskie spalanie

WARTOŚĆ REZYDUALNA

Dzięki bogatemu standardowemu wyposażeniu, ponadczasowemu designowi oraz technologii SKYACTIV Mazda zachowuje niezwykle wysoką wartość rezydualną, która wyróżnia ją na tle konkurencji.

Wartość rezydualna określa utratę wartości samochodu w danym okresie. Wysoka wartość rezydualna oznacza, że samochód traci mniej na wartości – a zatem jego cena sprzedaży po zakończeniu okresu użytkowania w firmie jest wyższa. Wybierając firmowy samochód, warto wziąć pod uwagę nie tylko jego cenę, ale również wartość rezydualną, gdyż dopiero te dwa parametry określają rzeczywisty koszt, jaki ponosi
Twoja firma.

Wyposażenie

Design KODO

Silniki SKYACTIV

NASZE BESTSELLERY WŚRÓD FIRM

Zobacz modele Mazdy, które cieszą się największą popularnością wśród klientów biznesowych 
i poznaj ich zalety. Znajdź auto, które spełni potrzeby Twojej firmy.

MAZDA 6

59.5% WARTOŚĆ REZYDUALNA*

PO 3 LATACH/90 000 PRZEJECHANYCH KM
SEDAN, SKYPASSION i-ELOOP
SILNIK BENZYNOWY 2.0, MOC 165 KM
MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW

MAZDA CX-5

60.2% WARTOŚĆ REZYDUALNA*

PO 3 LATACH/90 000 PRZEJECHANYCH KM SKYMOTION
SILNIK BENZYNOWY 2.0, MOC 165 KM,
MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW,
4x2 (NAPĘD NA DWA KOŁA)

MAZDA CX-3

63.5% WARTOŚĆ REZYDUALNA*

PO 3 LATACH/90 000 PRZEJECHANYCH KM SKYENERGY
SILNIK BENZYNOWY 2.0, MOC 121 KM
MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW
4x2 (NAPĘD NA DWA KOŁA)

*Wartość rezydualna samochodu to prognozowana wartość samochodu, za jaką będzie można go odsprzedać po ustalonym okresie jego eksploatacji. Wartość rezydualna samochodu stanowi część, wyrażoną w procentach, ceny zakupu fabrycznie nowego samochodu. Zestawienie wartości rezydualnych zostało opracowane we wrześniu 2018 r. w oparciu o dane z Residual Value Monitor dla rynku polskiego dostarczone przez Autovista Group Limited z siedzibą Londynie, Zjednoczone Królestwo, która opracowała metodologię prognozowania wartości rezydualnej samochodów. Do wyliczenia przyjęto wartość rezydualną samochodów z rocznika 2015 po upływie 3 lat od rozpoczęcia eksploatacji przy przebiegu 30 tys. km rocznie. W przypadku odmiennej konfiguracji samochodu lub standardu wyposażenia wyliczenie może się różnić od zaprezentowanego. Wyliczenie nie uwzględnia promocji i rabatów, opiera się na danych dostarczonych przez Autovista Group Limited.

WYBIERZ OFERTĘ DLA SWOJEGO BIZNesu

Poszukujesz samochodów dla swojej firmy? A może zarządzasz flotą kilkudziesięciu aut dużej korporacji? Potrzebujesz prestiżowej wizytówki swojego biznesu? A może komfortowego, mobilnego miejsca pracy wielu ludzi? Mazda ma dla Ciebie interesującą propozycję – poznaj szczegóły oferty dla firm.

Prowadzisz działalność gospodarczą? Zależy Ci na niezawodnym, prestiżowym samochodzie?
Chcesz korzystnie go sprzedać po okresie użytkowania, w związku z czym istotne jest, by stracił jak najmniej na wartości?

Zapytaj o ofertę Mazdy dla firm.

uzupełnij formularz

a my przygotujemy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Mazda

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazda informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazda, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazda na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:

Dealer

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie dealera Mazda informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
1. Wybrany przez Pana/Panią dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, którego dane kontaktowe znajdują się w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/); 2. Mazda Motor Logistics Europe Naamloze Vennootschap (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Willebroek, Belgia, prowadząca działalność gospodarczą w Polsce w formie oddziału przedsiębiorcy zagranicznego – Mazda Motor Logistics Europe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda”).Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem.

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane i na jakiej podstawie prawnej?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda w celu: a. przedstawiania ofert dotyczących wybranego przez Panią/Pana modelu samochodu Mazda lub podjęcia innych działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy dotyczącej samochodu, w tym prowadzenia ewentualnych negocjacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”) oraz b. marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazdy, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również towarów i usług Dealera, na podstawie art 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto, w zakresie w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w prawnie uzasadnionym interesie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się pod tym linkiem.
Dealerzy Mazda Biznes Dealerzy Mazda Biznes Dealerzy Mazda Dealerzy Mazda